Türk Blender kullanıcılarının buluşma noktası. Video Dersler, İpuçları, Model, Oyun, Cycles Render, Materyal, ...vb

 
Kullanıcı avatarı
gazneli
Üye
Üye
Başlık Yazar
Mesajlar: 31
Kayıt: 29 Tem 2016, 17:58
Konum: istanbul
İletişim:

IcanBlend

27 Tem 2017, 09:44


 
Kullanıcı avatarı
özkan
Üstat
Üstat
Mesajlar: 240
Kayıt: 07 Ara 2014, 23:21
İletişim:

Re: IcanBlend

28 Tem 2017, 15:24

video anlatım için teşekkürler .  
özellikle rig insanların kafasını biraz karıştıran bir konu, model ile kemik eksenlerinin eşitlenmesi (bone role) , ağırlık boyama (weight paint ) , birbirini takip eden kemik (FK-IK)  ilişkileri  hakkında daha fazla anlatıma ihtiyaç var. Ekstra olarak birde animasyonların graph editörde nasıl düzenlenebileceği hakkında çok az Türkçe anlatım var. Bu konular hakkında da senden anlatım bekliyoruz :8 hadi kolay gelsin.
 
Kullanıcı avatarı
JuniourArt
Aktif Üye
Aktif Üye
Mesajlar: 131
Kayıt: 01 Mar 2017, 23:35

Re: IcanBlend

28 Tem 2017, 16:09

3dsmax karakter td eklentisi var ücretli olarak hatta okuduğum yazıda karakter td de çalışanlar işsisz kalabilir diye bir yazıda vardı yazı dediysem başka bişi ama hatta a pozu denen pozu bile bu 3ds max eklentisiyla yapabiliryormuşuz grafik tasarım alanı ucu bucağı olamyan bir dal ama bazıları işssiz kalacağa benziyor videonun başında belitrmissin mesajı düzenleyeyim dedim herhalde o arkadaş benim galiba :D basit ve sade bir ders özellikle armature bölümünü çok beğendim teşekkürler hocam
Yaparsam olur !