Türk Blender kullanıcılarının buluşma noktası. Video Dersler, İpuçları, Model, Oyun, Cycles Render, Materyal, ...vb

 
TPRK
Üye
Üye
Mesajlar: 36
Kayıt: 17 May 2018, 00:16
İletişim:

Blenderdan objenin normal mapını cikartmak ?

03 Kas 2018, 21:25

Blenderda tasarladigin bir objeyi yuksek poligonlar var texture ekleyerek guzel goruntuler oluşturuluyor fakat ben Blenderın icinde tasarladigim o objenin normal mapini cikartmak istiyorum nedeni ise şu,render alirken hizli render almasi icin,uzun render suresinden kurtulmak icin.Disari cikarttigim normal mapli textureyi tekrar import edicem objenin poligonlarini dusurerek...simdiden tsk ederim yardiminiz için...
 
Mesut AKTUN
Üye
Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: 14 Eki 2018, 02:23
İletişim:

Re: Blenderdan objenin normal mapını cikartmak ?

03 Kas 2018, 22:14

Bilen arkadaşlar var ise bizde bilgilenelim.
Blender Benim Hobim
 
Kullanıcı avatarı
Özgür
Bağımlı Üye
Bağımlı Üye
Mesajlar: 310
Kayıt: 06 Kas 2014, 03:54
İletişim:

Re: Blenderdan objenin normal mapını cikartmak ?

04 Kas 2018, 02:12